Donderdag 21 juni 2018 | Breda

LCOR header

INSCHRIJVEN

Nieuw: Collega-deal*
Aanmelden een deelnemer: kosten € 399,00
Aanmelden twee deelnemers*: € 499,00!!
* 2 deelnemers van hetzelfde bedrijf op een formulier aangemeld, met een gezamenlijke factuur

Soort inschrijving: *

Ik meld me aan voor het congres en betaal € 399,00.
Wij (2 personen) melden ons aan en betalen € 499,00.
Wij (2 personen) melden ons aan en sluiten een abonnement af op vakblad Stedelijk Interieur. We betalen € 680,00 en ontvangen het vakblad een jaar.
Ik/wij heb(ben) een abonnement op een van de vakbladen van ELBA\REC en ontvangen € 50,00 korting op het totaalbedrag.
Ik ben student en heb de naam van mijn opleiding en studentennummer ingevuld in het ‘opmerkingenveld’. Ik betaal € 50,00.
>> Genoemde bedragen zijn excl. btw.
>> Indien u aangeeft recht te hebben op korting i.v.m. een abonnement maar dit onjuist blijkt te zijn, wordt automatisch de reguliere entreeprijs gefactureerd.

Persoonsgegevens

Aanhef deelnemer 1: *
Dhr.   Mw.
 
Voornaam: *
Tussenvoegsel:
Achternaam: *
E-mailadres (persoonlijk): *

(i.v.m. toezenden bevestiging congres)

Aanhef deelnemer 2(indien voor optie 2 is gekozen): *
Dhr.   Mw.
 
Voornaam: *
Tussenvoegsel:
Achternaam: *
E-mailadres (persoonlijk): *

(i.v.m. toezenden bevestiging congres)

Bedrijfsnaam: *
Postadres: *
Huisnummer: *
Postcode: *
Plaats: *

Betaalgegevens

Betaalwijze: *
Ik betaal na ontvangst factuur ( + € 15,00 )
Ik betaal per automatische incasso ( + € 0,00 )

Invullen van betalingsgegevens is alleen verplicht bij automatische incasso.
Rekeningnummer:
Naam rekeninghouder:
Plaats rekeninghouder:
Referentie:
Opmerking:


Algemene voorwaarden: *
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden. Deze staan onder het formulier weergegeven.







Algemene voorwaarden

  1. Genoemde bedragen zijn exclusief BTW.
  2. Inschrijving vindt plaats via een volledig ingevuld inschrijfformulier. U ontvangt een automatische bevestiging en dit is tevens uw entreebewijs voor het congres.
  3. Behandeling van inschrijving gaat op volgorde van binnenkomst.
  4. ELBA\REC behoudt zich het recht voor uw aanmelding niet in behandeling te nemen. Hierover ontvangt de aanvrager bericht.
  5. Na inschrijving ontvangt u een factuur (mits niet gekozen voor automatische incasso) deze dient binnen 14 dagen te zijn voldaan.
  6. Bij onvoldoende belangstelling behoudt ELBA\REC zich het recht voor de bijeenkomst te annuleren. Uiteraard ontvangt u mogelijk betaald inschrijfgeld retour.
  7. Tot 2 weken voor het evenement kunt u kosteloos annuleren.
  8. Bij annulering van 2 weken tot 3 werkdagen (tot en met 18 juni 2018) voor het evenement zijn wij genoodzaakt 25% van het entreegeld aan u door te belasten. Wel kunt u een plaatsvervanger sturen.
  9. Bij annulering binnen 3 werkdagen voor het evenement of in geval van no-show, zijn wij genoodzaakt 100% aan u door te belasten. Wel kunt u een plaatsvervanger sturen.
  10. Afmeldingen of naamswijzigingen uitsluitend via de mail: t.vanderheiden@elba-rec.nl

PROGRAMMA

Bekijk hier het complete programma.
>> Klik hier



 

Struyk
NVTL
Stedelijk Interieur
Gemeente Breda
ELBAREC

Stedelijk Interieur is een product van ELBA\REC